RSS

fredag den 31. august 2012

Drengekort

Jeg har haft en Echo Park serie (A Boy's Life) liggende siden februar. Jeg har haft så mange planer for det sæt, men ikke nået færdig megt noget af det - og inden jeg fik set mig om var det udsolgt i butikken. Nu har jeg valgt at tage hul på det igen. Måske har du det liggende ligesom mig?


Jeg har skåret et kort ud af blå karton, i en farve som matchede mit mønstrede papir (8,5x5.5in). Derefter har jeg sværtet kanten på det mønstrede papir med grøn Distress ink, for at gi' det en god kontrast til det hvide papir jeg har lagt bagved.


Jeg har pyntet kortet med de fede filt ikoner fra Ruby Rock-it og de små perle-bogstaver. Og stemplet finder du her.

Rigtig god weekend, hvis jeg ikke når at få mere på bloggen i denne uge.

1 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det sødt! Jeg er vild med de små bogstaver. De er virkelig nostalgi fra min barndom. Jeg har lige brugt dem på et drengekort også..

Send en kommentar

 
Copyright Scrapper.dk 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .